Pokreće Blogger.

[WHAT'S NEW] dm ponuda prirodne kozmetike + kako uštedjeti pri kupovini


Puno je noviteta ovaj mjesec pa tako i u dm drogerijama. Oni su odlučili studeni posvetiti prirodnoj kozmetici , a u mojoj pošti se našao jedan dio njihove ponude.


Zaista sam se iznenadila kada mi je neki dan dostavljač uručio ogromni paket u kojem se našlo jako puno proizvoda prirodne kozmetike. Nevjerojatno mi je koliko je kozmetike uopće dostupno na našem tržištu, a još je uz to puno hrvatskih proizvođača.
No, to je dobra stvar jer tako svako može pronaći nešto za sebe i svoje potrebe.

U današnjem članku ću vam samo pokazati dio dm-ove ponude, a od vas želim čuti koji vas proizvodi najviše zanimaju pa ću njima posvetiti više pažnje u budućim postovima.

Ono što vam još ne smijem zaboraviti reći je da do kraja studenog u dm-u u zamjenu za 50 bodova s active beauty kartice dobivate 20% na svu prirodnu kozmetiku i da je dostupan novi (francuski) brend - Cigale bio. :)

1. Nikel bogata krema s cvijetom pasiflore i blagi piling s maslinom




2. Cigale bio gel za tuširanje i sapun




3. Mala od lavande

Ulje za tuširanje bergamot & limunska trava, losion za tijelo smilje, karite maslac, višenamjenski balzam, prirodni dezodorans bergamot & limunska trava, serum za lice smilje, pasta za zube neem/glina/ugljen









5. Ulola

Prirodni sapun glina & čajevac, Facelift serum za lice, Diabetica krema za stopala, Prirodni balzam poslije brijanja







Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? O kojem želite čuti više na blogu i najprije? Koristite li dm active beauty karticu? Pišite mi! :)

*PR proizvodi


1 komentar

  1. Imala sam Nikel kremu za ruke. Zbilja mi je pomogla da mi kozazimi bude koliko-toliko sanirana.
    Zimi imam problema s kozom ruku. Ta kremica pomaze!!

    OdgovoriIzbriši