Pokreće Blogger.

[AVON WEEK] Avon Rare Flower Night Orchid parfem


 Avon parfemi su za mene pravi hit&miss, neki su mi odlični, a u nekima mi pojedine note toliko smetaju da te bočice brže bolje proslijedim. Sada imam jedan pravi proljetni hit koji još nije niti došao u katalošku prodaju (za sada se može nabaviti samo tester), a ja sam imala priliku isprobati ga nešto ranije.



Radi se o Avon Rare Flowers Night Orchid parfemu, mirisu proljetnih, cvjetnih nota taman za ovo rano proljeće.
Jedino se ne mogu složiti s ovim Night u nazivu mirisa jer je za mene ovo pravi dnevni, lepršavi i poletni miris, a upravo se tako i osjećam kada se s njime našpricam.


Započinje gorkom narančom, u srcu mu se nalazi crna orhideja, a završava zlatnom gardenijom. Nije težak i svidjet će se onima koji vole lagane i prozračne cvjetne mirise koji su na slađoj strani spektra.

Trajnost mu je oko 5 sati što je za taj cjenovni rang sasvim zadovoljavajuće.
Bočica podsjeća na orhideju, naročito čep koji izgleda kao list i svojom elegancijom u skladu je sa samim mirisom.


Avon Rare Flower Night Orchid bih kategorizirala kao dnevni, proljetni miris, idealan za šetnje po gradu, kave i sve ostalo lijepo što proljeće nudi.

Kakve parfeme vi najviše volite? :)

 Na Instagramu ćete u sklopu Avon tjedna moći osvojiti nešto super pa me pratite i tamo (@classifiedbeauty).

 *PR proizvod (iako su proizvodi dobiveni na poklon, zadržavam pravo izražavanja svog iskrenog mišljenja)

2 komentara

  1. Mmmmmm zvuči odlično, volim slatke parfeme

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne volim preslatke, ovaj je zato taman! Super kombinacija slatkih nota razbijenih cvjetnim kakve su mi najdraže :)

      Izbriši