Pokreće Blogger.

[Recenzija] Maybelline The Nudes paleta


 Početkom godine na naše tržište stigli su novi Maybelline proizvodi. Palete koje smo donedavno ljubomorne promatrale na stranim blogovima i YouTube kanalima konačno su stigle i kod nas. Mojoj sreći nije bilo kraja kada se u goodie bagu na Maybellineovom eventu našla upravo ona - The Nudes paleta.

Pakiranje je izrađeno od čvrste plastike pa se može bez straha staviti u torbu i nositi na neka putovanja. Nema ogledalo što meni ne smeta toliko jer se obično šminkam u sobi, ali ne bi bilo naodmet da su ga stavili jer je korisno na godišnjem odmoru gdje možda nemate u blizini neko korisno, malo ogledalce.


 Sjenila u ovoj paleti imaju krasnu pigmentaciju (s pokojom iznimkom) i divnu, puterastu teksturu. Usudim se reći da sam s ovim sjenilima više zadovoljna, nego onima iz Sleek Au Naturel palete. Truse se neznatno, iako to najviše ovisi o tome kakav kist koristi (grublji kistovi će uvijek sastrugati dosta proizvoda), a na mojim kapcima uz bazu (Catrice Prime and fine) traju do skidanja šminke.
Blendaju se vrlo lako zbog svoje meke teksture.

Nijanse u ovoj paleti su, kao što i samo ime kaže, neutralne koje su nosive i danju i noću.

Sama paleta sadrži 12 sjenila, a svako ima 0,8 grama.
4 od 12 nijansi su naizgled mat, iako se meni čini da su više satenskog, nego mat završetka, ostale su shimmer nijanse.
Prvo sjenilo u prvom redu i predzadnje u donjem redu su slabije pigmentirani i razočarali su me naspram ostalih sjenila u ovoj paleti, iako mislim da bi mogle funkcionirati s mokrim aplikatorom.
Satenske nijanse su one koje su me najviše iznenadile jer se divno blendaju, a obično su one lošije u drogerijskim paletama pa im dižem palac gore.


Cijena joj je oko 100 kuna, ali vam svejedno preporučujem da pratite akcije u našim drogerijama jer su vrlo česte i možete proći i do 40% jeftinije.

Jeste li isprobale ovu paletu? Sviđa li vam se? Jeste li možda isprobali i Blushed Nudes paletu? :)

*PR proizvodi

3 komentara

  1. Swatchala sam paletu u drogeriji i nisam nešto previše oduševljena, pigmentacija je svim nijansama onako, prosječna. Za tu cijenu se ipak više isplate kupiti Makeup Revolution, Freedom ili Sleek sjenila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su mi nijanse baš po mom ukusu :D

    OdgovoriIzbriši