Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Avon Nutra effects proizvodi za njegu tijela


 Svi znate da je Avonova nutra effects gel krema jedna od mojih najdrazih hidratantnih krema koju koristim svakodnevno. Sada je linija obogaćena proizvodima za njegu tijela, a ja sam imala priliku isprobati čak četiri proizvoda za koje sam vam spremila kratki pregled.



Tri su losiona, a jedna je krema za tijelo.

Losioni su namijenjeni različitim tipovima kože pa tako razlikujemo ultimate moisture, deep nourishment i intensive repair. Svi losioni imaju jednak, neutralan i ugodan miris sličan onome nutra effects kremi za lice.
Svi obećaju 48 sati hidratacije, hipoalergeni su i ne sadrže parabene i boje.
Dolaze u količini od 250 mL (25 kn*) i 400 mL (32 kn*).

Ultimate moisture na bazi chia sjemenki je losion namijenjen normalnoj do suhoj koži. Ja bih rekla da je samo za normalnu, suhoj će trebati jača hidratacija, budući da se ovaj jako brzo upija i nestaje s kože. Bio je moj izbor za vruće ljetne dane, sada mi je potrebno nešto znatno jače. Ako nemate problema sa suhom kožom i ne volite ljepljiv osjećaj, bacite pogled na ovaj losion.



Deep nourishment s bademovim sjemenkama je losion namijenjen suhoj do jako suhoj koži. Njega koristim trenutno u ovoj prijelaznoj, jesenskoj fazi kada mi koža naglo postane jako suha i traži puno hidratacije. I ovaj losion se brzo upija, ali ipak ne toliko brzo kao ultimate moisture i neko ćete duže vrijeme imati osjećaj zaglađene kože.



 Intensive repair sa sjemenkama lana i marule namijenjen je jako suhoj koži. Ovaj losion se ujedno i najsporije upija, dugo ostavlja kožu mekom i bio bi moj izbor za hladne zimske noći kada moja koža traži jaču zaštitu. Ipak, mislim da izrazito suhoj koži nebi bio dovoljan jer se i dalje radi o losionu, takvim osobama bih prije preporučila maslac s kakaom o kojem sam pisala ovdje.



 Univerzalna krema za tijelo, lice i ruke dolazi u teglici (nisam sigurna zove li se ta posudica baš tako :D) i jačinom hidratacije je blizu deep nourishmenta, ali se duže zadržava na koži zbog svoje čvršće teksture. Ova krema je moj najdraži proizvod iz cijele linije jer kožu najduže drži glatkom, mekom i nahranjenom pa ako ste u dilemi koji biste proizvod isprobali, preporučila bih vam nju.
Ona dolazi u količini od 200mL za cijenu od 21 kn*.





 Jeste li isprobali neki od ovih losiona (ili kremu)? Koja je vaša najdraža mazalica za tijelo?

*cijena u katalogu 14/2016
**PR proizvodi

 PS.: Prijavila sam se za Place Of Creators natječaj (platforma preko koje bih mogla dobiti više mogućnosti zanimljivih suradnji, od kojih bi svi mi imali koristi :D) i puno bi mi značilo kada biste glasali za mene klikom na link (samo stisnete zvjezdicu kraj riječi glasaj). :) Hvala vam!

http://pofc.tv/video/sto-je-u-mojoj-torbi/

1 komentar

  1. Imaš moj glas!
    I ja imam ovo univerzal kremo. Jako mi se svidja. Koža je jako mekana po upotrebi.

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši