Pokreće Blogger.

[VIDEO] Adventiranje s Classified Beauty - Moja zimska jutarnja rutina


Prvi ovogodišnji adventski video iz serijala Adventiranje s Classified Beauty posvećen je mojoj zimskoj jutarnjoj rutini.
Kako izgleda moje jutro, što doručkujem obično, kako izgleda moje brzinsko šminkanje za vikend? :)


Adventiranje s Classified Beauty sastoji se od četiri videa blagdanske/zimske tematike koje ćete imati priliku gledati svake adventske nedjelje. Mogu kao mali sneak peek reći da će biti i jedan recept, make up tutorial, ali ne želim previše odati. Pretplatite se na kanal kako ne biste ništa propustili! :D

Nadam se da vam se sviđa ovaj koncept i mali projekt koji sam osmislila kako bih vam uljepšala čekanje Božića. :)

PS.: Darivanje iz prošlog videa sam produžila za još tjedan dana kako biste imali još malo vremena da se uključite. :D
Link za detalje: http://classifiedbeauty.blogspot.hr/2016/11/video-jesenskizimski-haul-moda-modni.html

Javite mi poklapa li se moja jutarnja rutina s vašom, što najviše volite jesti za doručak? Sviđa li vam se ideja adventskih videa? :)

Nema komentara