Pokreće Blogger.

[SCENTED] Lancome La Vie Est Belle L'Eclat


Stigla nam je prava jesen, a time i vrijeme da vam predstavim novi Lancome L'Eclat miris koji se već neko vrijeme nalazi na našim policama.

Ove godine sam vam već pisala o novom članu LVEB obitelji (Bouquet de Printemps) koji je možda i moj najdraži miris ikada, no tražila sam jesensku alternativu.




Pronašla sam je u Lancome LVEB L'Eclat koji, iako je član LVEB obitelji, nema puno veze s originalom.
Ovaj me orijentalno-cvjetni miris obavija plaštom narančinog cvijeta, a grije notama vanilije i sandalovog drva. Aura mu je ogromna, a miris na koži traje i traje. Za mene je ovo jesensko-zimski miris (iako znam da mnogo ljudi mirise bira prema raspoloženju) prikladniji za večer, no zbog moje ljubavi prema njemu nosim ga tijekom cijelog dana.

Bit će mi teško odlučiti se između njega i prethodno spomenutog Bouquet de Printemps za kategoriju najdraži miris godine, no imam još koji mjesec vremena da razmislim.



Ovu slatku, puderastu kompoziciju s dozom oštrine odlikuju bergamot (gornja nota), narančin cvijet i bijelo cvijeće (srednje note) te sandalovo drvo i vanilija (bazne note).

Dizajn bočice je ovaj put nešto drukčiji, iako je originalni oblik LVEB zadržan. Ova je bočica izrezbarena kako bi mogla reflektirati svjetlost, a grlo je ponovno ukrašeno srebrnim listićem.


Jeste li pomirisale L'Eclat? Je li vam draži od originala i koji je vaš najdraži miris LVEB obitelji? :)

*PR proizvod

Nema komentara