Pokreće Blogger.

[SKINCARE] Dr. Organic Moroccan Argan Oil dnevna krema


Prije određenog vremena u svoju sam rutinu njege kože uvela nove proizvode jer je stiglo hladnije vrijeme pa se u skladu s time i potrebe moje kože mijenjanju.



Jedan od njih je dr. Organic Morroccan Argan Oil dnevna krema. Odmah ću vam otkriti da je nisam koristila kao dnevnu, već noćnu kremu. Moja je koža mješovita i ova krema je trenutno prebogata za njenu dnevnu njegu, no savršena je za večer.




Krema me osvojila svojim sastavom. Ne sadrži parabene, silikone, SLS, sintetske boje, ftalate, mineralno ulje, bht, DEA, petrolatum i izotiazolinone.
Sadrži mnoga biljna ulja, biljne ekstrakte i mnoge druge bioaktivne sastavnice. Istaknula bih arganovo, makadamijino i avokadovo ulje, provitamin b5, aminokiseline te ekstrakte lista trpuca, artemisije i kamilice.
Cijeli sastav možete vidjeti na slici ispod.


Radi se o hranjivoj kremi koja se lako razmazuje i vrlo brzo upija, ali unatoč tome ostavlja osjećaj nahranjene kože. Ima ugodan biljni miris (ako inače ne volite biljne mirise možda vam se neće svidjeti, no ja je se ne mogu zasititi).




Nije mi izazvala nijedan prištić i lijepo mi hrani kožu. Primijetila sam da me koža puno manje zateže otkad je koristim pa ću tako i nastaviti sve dok je ne potrošim. Možda ću je sada tijekom zime početi koristiti i kao dnevnu kremu, a dojmove u toj ulozi ću vam javiti naknadno ako se odlučim na taj korak.
Odlična je komponenta moje trenutne njege lica o kojoj ću vam pisati kroz neko vrijeme. Malo sam se odmaknula od prejakih čistilica i matirajućih kremi (osim jedne) i okrenula hidratantnim i hranjivim kremama jer je moja koža prešla u mješovitu suhu otkad je zahladilo.
Iako sadrži veliki broj ulja, nije nimalo teška i nije smetala ni mojoj masnijoj t zoni.

Mislim da bi odgovarala svim tipovima kože osim izrazito masnoj (suhoj kao dnevna krema, mješovitoj kao noćna).

Na ambalaži je navedeno da dr. Organic ne testira na životinjama i da je ovaj proizvod prikladan za vegetarijance.

Dolazi u količini od 50mL, a cijena joj je 120 kuna. Dostupna je u bio&bio.

Jeste li isprobale neki dr. Organic proizvod? Koju kremu vi koristite navečer? :)

*PR proizvod

1 komentar

  1. koristila sam Olival sa smiljem, dnevnu i noćnu kremu, pa Farmasi cijelu liniju za normalnu kožu.
    sad sam na Balei-dnevna,noćna i okoloočna krema.
    srećom,imam normalnu kožu lica i stvarno su mi ove kreme bile ok. lijepo njeguju moju kožu, ne izazivaju mi akne i prištiće.

    OdgovoriIzbriši