Pokreće Blogger.

[SVI SWATCHEVI] Avon x mark. Liquid lip lacquer shine&matte


Naslov posta vam sve govori, donosim vam sve swatcheve najnovjih Avon mark. tekućih ruževa.



Kako se ovaj post ne bi nepotrebno oduljio, samo ću vam reći osnovne informacije o ove dvije linije, a kompletne dojmove ću vremenom s vama podijeliti.

Kao što sam prije rekla, radi se o tekućim ruževima koji su podijeljeni na shine i matte liniju. Imaju poklopac koji odgovara vrsti završetka na usnama pa tako odmah možete prepoznati o kojem se radi. Imaju oblikator u obliku dijamanta koji omogućava precizno nanošenje.

Dolaze u količini od 7.5mL i u trenutnom katalogu su dostupni po promotivnoj cijeni od 34.90kn.







Liquid Lip Lacquer Matte 

Matte tekući ruževi imaju teksturu moussea i jako me podsjećaju na Nyxove lip creamove. Iznimno su pigmentirani pa je potreban samo jedan sloj za potpuno prekrivanje. Ugodni su na usnama, ne isušuju, a suše se u mat završetak iako nikad ne budu brus papir suhi.

















Liquid Lip Lacquer Shine

Ove ruževe bih i opisala lakovima za usne jer su pigmentirani poput klasičnog ruža (u jednom sloju), a sjajni poput sjajila. Iznimno su ugodni na usnama i ne lijepe se, a imaju i ugodan voćni miris. 
















Kako vam se čine nijanse novih Avon x mark. tekućih ruževa? Imate li svog favorita? Pišite mi! :)

*PR proizvodi

3 komentara

  1. Da je barem ova glossy nijansa Pout matt, koje bi to savršenstvo bilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Htjela sam 8 mat nijansi.. ali zahvaljujući tvojim swatchevima, od nekih mat ruzeva odustajem ali zato shine nijanse ulaze u utrku 😍
    Super mi se cine ruzevi i sigurno cu kupiti koju nijansu!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divni su! Love bite i Tko su mi posebno zapeli za oko :)

    OdgovoriIzbriši