Pokreće Blogger.

Recenzija - Real Techniques Shading Brush

Svi koji se vole šminkati su u stalnoj potrazi za dobrim kistom za sjenila. Nažalost, kod nas izbor nije baš obećavajući. Zahvaljujući domaćem web shopu pinkpanda.hr našla sam savršeni kist.

Već duže vrijeme tražim kist za sjenilo koji može poslužiti kako za nanošenje, tako i za blendanje. Upravo to sam našla u Real Techniques Shading kistu. RT kistovi su jako nahvaljeni te sam htjela konačno i ja isprobati jedan njihov. Sintetički su, cijenovno prihvatljivi i jako kvalitetni. Ovaj shading brush je 66,90 kn na Pink Panda webshopu.




Kist dolazi u elegantnom pakiranju, meni se baš svidjelo. Sam kist ima čvrstu ljubičastu dršku s crnim gumenim krajem za lakše držanje. Dizajn je prelijep i daje high end look ovom kistu, iako je dosta jeftin (ako ga usporedimo sa Sigma i MAC kistovima). Dlačice su mu crne i pri vrhu bijele. Bijeli vrh je mekan, a crne dlačice daju čvrstoću samom kistu. Upravo te činjenice su razlog zašto je ovaj kist odličan i za nanošenje sjenila i za usputno blendanje, pogotovo ako trenutno nemate kist za blendanje. Meni odlično odgovara jer je dosta mali, a ja imam male oči pa mi je teško s uobičajenim velikim kistovima pravilno nanijeti sjenilo. S ovim nemam takvih problema :)

  

Prvo pranje je preživio bez ikakve promjene te bez ikakvog opadanja dlačica (koje ni inače ne otpadaju što mi je najvažnije). Također, ne grebe. Sve u svemu, smatram da je ovo odličan kist i svakome bih ga preporučila. Nikad dosta kistova za oči! :)

Čime vi nanosite sjenila? Želite li još recenzija kistova? :)

Nema komentara