Pokreće Blogger.

Mojih top 5 jesenskih lakova za nokte


Preskočila sam top pet ljetnih lakova za nokte jer svoje nisam baš često lakirala ovo ljeto jer sam većinu vremena provela kod kuće, ali zato sam ovdje sa svojim odabirom jesenskih nijansi.

Birala sam i skuplje i jeftinije verzije kako bi svima apetit bio zadovoljen. Osobno ne smatram da cijena laka znači istovremeno i kvalitetu, ali to već i same znate.


Jesen je jedno od najljepših razdoblja u godini, pogotovo što se tiče boja koje prevladavaju u prirodi. Vanjski svijet obojan je u predivne nijanse narančaste, crvene, žute i smeđe koje neodoljivo podsjećaju na vatru (ona čiji plamen tinja u vašem imaginarnom kaminu i grije vas dok vi ispijate šalicu čaja).
Tužno bi bilo kada ne bismo i nokte obojale kako bi zajedno s prirodom proslavile jesen. Upravo zato sam birala s guštom nijanse koje odgovaraju ovome razdoblju i divno se nadopunjuju.



1. Essie Bahama mama
Ovaj lak često imate priliku vidjeti na mom blogu, pogotovo u jesensko-zimskom razdoblju. Predivna crvena s primjesama šljive koja će pristajati gotovo svakom tenu. Ja ne mogu zamisliti jesen i zimu bez ovog laka i ako želite kupiti Essie lak, preporučila bih vam ovaj. Ovo je zapravo jedina (tamnija) crvena koju koristim u posljednje dvije godine, a to zaista puno znači. Šljiva koju sadrži ju čini jedinstvenom. <3


2. OPI - Are we there yet?
Ovo ljeto sam vam predstavila ovaj lak i puno vas je reklo da vam se više uklapa u jesen. Moram priznati da se slažem i zato sam ga uvrstila u ovu postavu. Meni je najdivniji uz jesensko sunce, kada lišće lijepo svijetli u raznim nijansama narančaste. Podsjeća i na bundevu koja je jedan od simbola jeseni.


3. Catrice Sweet macaron sin
Ovaj lak sam vam predstavila nedavno i odmah mi je bilo jasno da će biti jedan do mojih jesenskih favorita. Topla, tamna nude nijansa za one koji ne vole upečatljive nijanse, a opet ne žele neku običnu nude nijansu.



4. Essie Sand tropez
Je li vam poznat ovaj lak? Oni koji me duže vrijeme čitaju sjetit će se da sam ga uvrstila i u top pet proljetnih lakova. Kako je to moguće? Lijepo! Ovo je nijansa koja pristaje svakom godišnjem dobu. U proljeće je lijepa nude nijansa, a u jesen cozy-sweater-weather nijansa. :D


5. Essence 53 Rock my world
Siva je ove godine jako popularna pa su i mnogi kozmetički brendovi odlučili iskoristiti priliku i napraviti proizvode u raznim nijansama sive. Pitam se tko je krivac za to. :P No, u našim drogerijama još uvijek je teško naći sivu (pogotovo svijetlu koju još uvijek tražim) i zato sam sretna što je Essence uvrstio jednu u svoju ponudu. Ovo je tamnija siva (točnije antracit) te svakako neće pristajati svakome, ali nije skupa pa se isplati isprobati ako volite ovakve nijanse.



Sviđaju li vam se lakovi koje sam izabrala i imate li koji od njih? Koji su vaši najdraži jesenski lakovi? Volite li ovakve postove? :)

Broj komentara: 12