Pokreće Blogger.

[Predstavljanje] Optika Šarić



Ovu sam subotu s još nekoliko blogokolegica prisustvovala Ladies suboti Optike Šarić. Prvo nisam bila sigurna što bi značilo Ladies subota u Optici, ali kada sam došla sve mi je bilo jasno- predstavljali su nove kolekcije ženskih sunčanih naočala u prekrasnom ambijentu kakav vas očekuje od sada pa na dalje svake subote ukoliko se nađete u njihovoj poslovnici.

Optika se nalazi u Tkalčićevoj ulici (broj 13), u malom prolazu na katu i pronašla sam je bez problema iako se inače ne snalazim baš u prostoru. :D
Gore me dočekao cijeli tim Optike Šarić i ljubazno ugostio. Odmah sam zamijetila ružičaste balone, mnoštvo ruža i prekrasne naočale. Vizažistica Ana Matei šminkala je goste u kutku prostora i isticala ljepotu prisutnih. Imala sam priliku upoznati Ivanu i Jasnu Nanut, a bile su tu i Ivana Brkljačić te Ana Konjuh - pravi ženski event! :)

Neke fotografije su službene (naznačeno) koje mi je ljubazno ustupila Optika te fotografkinja Laura Zorko (mail možete pronaći ispod slika), a neke sam slikala ja s mobitelom i digitalcem pa ne zamjerite na kvaliteti, teško je nositi DSLR na kolokvij kroz čitav grad. :D

 Photos by Laura Zorko (laura.zorko@yahoo.com)

Osoblje Optike mi je ispričalo sve o novim kolekcijama, njihovoj ekskluzivnoj ponudi i najnovijim trendovima u svijetu naočala. Vidjet ćete među slikama da sam isprobala jedne Trussardi sunčane naočale koje su mi se jako svidjele i voljela bih ih imati, prekrasne su.
Ubrzo su mi se pridružile blogokolegice s kojima sam se družila i razgledala ponudu. Kasnije smo odlutale do stola na kojem se nalazila fina hrana i još finije slastice. Dugo nisam jela ljepši mousse i panna cottu, tako da sve pohvale cateringu! :D



Optika Šarić je prva ekskluzivno predstavila nove Trussardi i Nina Ricci naočale koje su na neko vrijeme nestale s našeg tržišta, ali se sada polako vraćaju. Svakako bih vam preporučila da bacite oko na njihove modele jer prate trenutne trendove i ima zaista lijepih primjeraka te za svakoga ponešto.
Ono što je još zanimljivo je što su Thiery Mugler modeli ekskluzivni za članove grupacije Lider optike kojima pripada i Optika Šarić. U ponudi se mogu naći i zanimljivi Jil Sander modeli.

Photo by Laura Zorko (laura.zorko@yahoo.com)

Ako vas ipak zanimaju drugi brendovi i nešto ste dubljeg džepa kod njih možete pronaći i veliki izbor Chopard naočala koje su izvanredne kvalitete. Uvijek sam mislila da ne mogu biti ništa bolje od Ray Ban i sličnih naočala, ali onda sam isprobala jedne i uvjerila se da su stvarno drukčije. Izrađene su od vrlo kvalitetne plastike koja nije teška i ne žulja. Dosta su meke, ali ne mogu vam to objasniti, morate ih isprobati. :D


Uz ogroman izbor sunčanih naočala, imaju i veliki izbor dioptrijskih. Neki od brendova koje sam zamijetila su Vogue, Versace, Chopard... Ima i jeftinijih i skupljih brendova što je meni od velike važnosti jer je bitno da svatko može pronaći nešto za sebe.


Cijeli tim Optike Šarić je izuzetno ljubazan i od velike pomoći tako da možete bez brige pitati sve što vas zanima, isprobavati, mjeriti dioptriju te saznati ostale informacije koje vas trenutno zanimaju.

A ono što je najzanimljivije - Optika Šarić, smještena u Tkalčićevoj ulici, ovim je eventom najavila lansiranje ekskluzivnog koncepta kupovine, namijenjenog samo ženama. Pod nazivom Ladies subote, svim ženama subotom će u ovoj optici biti omogućen isti tretman kakav su ovog vikenda imale i zvijezde. U opuštenoj atmosferi, uz piće dobrodošlice, dame će moći birati naočale iz ekskluzivne ponude brendova Chopard, Jil Sander, Trussardi, Nina Ricci i Thiery Mugler, a nakon kupovine očekuje ih i besplatno šminkanje od strane profesionalne vizažistice, kao i pokloni iznenađenja


Optiku Šarić možete pronaći i na Facebooku. :)

Čitamo se uskoro! :*

Nema komentara