Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Olival peeling za lice s uljem smilja


Prije nekoliko mjeseci sam u svoju rutinu njege lica uvrstila peeling za lice - Olivalov s uljem smilja o kojem ću vam danas pisati.

Nisam jedna od onih koja redovito radi peeling lica, niti sam imala veliku potrebu za njime, no odlučila sam isprobati Olivalov jer sam čula sam pohvale.
Proizvod dolazi u bijeloj prepoznatljivoj tubici u količini od 75 mL za koje ćete morati izdvojiti oko 30 kuna (ali će vam dugo trajati).
Gelaste je teksture, karakterističnog mirisa smilja kojeg ja volim pa mi ne smeta ni najmanje i sadrži koštice marelice i masline, čime se čuva okoliš od onečišćenja polimernim kuglicama koje pronalazimo u uobičajenim proizvodima za peeling lica, a k tome su i nježnije.
Koštica nema jako puno u peelingu što mi odgovara jer je dovoljno nježan za osjetljivu kožu lica, ali ipak dovoljno učinkovit da ukloni mrtve stanice kože.


Nakon korištenja, koža je zaglađena, sjajna i meka od svih ulja koja se nalaze u peelingu.
Sadrži ulje sezama, masline i smilja, a uz to i salicilnu kiselinu. Meni ova kombinacija nije izazvala nikakav nered na licu, a većina se ionako ispere nakon pranja lica.
Nakon peelinga, najbolje je nanijeti hidratantnu kremu, ili masku za lice kako biste nahranili svoju očišćenu kožu.


Istaknula bih da je Olival hrvatski brend koji svoje proizvode zaista proizvodi u Hrvatskoj što zaslužuje veliku pohvalu!
Nadam se da će uskoro uvrstiti laganu kremu za lice za mješovitu kožu, to je ono što prerijetko viđam na našim policama.

Jeste li vi isprobale ovaj peeling? Koji je vaš najdraži peeling za lice?

3 komentara

  1. koristila sam olival kreme -dnevnu i noćnu s uljem smilja(za sve tipove kože) i zbilja su dobre.
    peeling ne radim nikada.. ali morat ću, želim. razmišljala sam o ovom peelingu i mislim da ću ga kupiti..

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno zvuči čula sam puno pohvala za Olival proizvode definitivno ovaj piling čeka svijetlo dana u mojem nesseseru :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovaj piling, možda mi je i najdraži drogerijski :)

    OdgovoriIzbriši