Pokreće Blogger.

[VIDEO] Top 7 beauty favorita listopada


Nova nedjelja, novi video. Kako smo se nedavno oprostili od listopada (kud ovo vrijeme leti??), odlučila sam vam predstaviti svojih top 7 beauty favorita tog mjeseca.

Zašto 7? Zato što mi je deset bilo previše, a pet ipak premalo da vam pokažem sve što mi se sviđa, a i sedam je lijepi broj. :D


Nisam napravila video s klasičnim favoritima jer još uvijek nisam sigurna na koji način ću rasporediti svoje videe, a htjela sam čuti i vaše mišljenje - želite li favorite (u kojima bi bili i non beauty), odvojene videe s non beauty/beauty favoritima, nešto treće, ili uopće ne želite favorite?

Puno mi znači vaš feedback jer na taj način mogu unaprijediti svoj kanal tako da i vi možete uživati u njemu što više pa mi slobodno pišite svoje prijedloge i ideje u komentare. :)

Što mislite o tome da sam počela snimati videe? Kakve biste videe htjeli gledati na mom kanalu u budućnosti? Koji su vaši favoriti listopada? :)
 
PS.: Prijavila sam se za Place Of Creators natječaj (platforma preko koje bih mogla dobiti više mogućnosti zanimljivih suradnji, od kojih bi svi mi imali koristi :D) i puno bi mi značilo kada biste glasali za mene klikom na link (samo stisnete zvjezdicu kraj riječi glasaj). :) Hvala vam!

http://pofc.tv/video/sto-je-u-mojoj-torbi/

1 komentar