Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Viktor&Rolf Flowerbomb Bloom


 Pozor, ljubitelji slatkih mirisa - stigla je nova poslastica u grad.

Tko nije čuo za klasični Flowerbomb? Miris koji godinama vrebam po parfumerijama dobio je novog člana obitelji.

Kao i original, Flowerbomb Bloom dolazi u bočici oblika granate, sasvim razumljivo jer se radi o bombastičnim mirisima (kakav klišej, znam). Ova bočica je izdužena u odnosu na original i ima metalnu pločicu s ugraviranim nazivom na sredini. Sviđa mi se dizajn jer je jednostavan, ali efektan i ima prepoznatljivi V&R pečat na grlu bočice.


Naziv Bloom me automatski usmjerio na cvjetne note (koje su dominantne u prvijencu). Eh, kako sam se prevarila.

Iako Bloom krase cvjetne i slatke note, on ima jednu dominantnu muževnu notu koja ovu kompoziciju čini veoma zanimljivom. Drvenaste note mirisu daju oštrinu, čineći ga puno ozbiljnijim.
Ako vam se prva verzija nije svidjela zbog svoje slatkoće i cvjetnih nota, ovu biste svakako trebali potražiti i pomirisati.


Gornje note mu čine nar i mandarinska naranča, srednje damaska ruža (koja uz nar dominira), bijela frezija i jasmin, a bazu već ranije spomenute drvene note.

Miris kasnog ljeta, jeseni, ali i zime - zapravo, miris svih godišnjih doba. Iako se radi o toaletnoj vodi, iznimno dugo se zadržava na koži i osjeti na veliku udaljenost.
Odabirem ga vrlo često, čak i u ovim nesnosnim vrućinama jer me zbog ove oštrine ne guši. Za poslovne sastanke, evente i večernje izlaske s prijateljicama.


Bit će dostupan u našim parfumerijama (Douglas), a cijenu ću dodati čim je saznam (na Sephori: 50mL/95$, 100ml/135$).

Čini li vam se da bi ovo mogao biti miris za vas? Volite li muževne, drvenaste note u ženskim mirisima? Sviđa li vam se originalni Flowerbomb? Pišite mi!

*PR proizvod

** Ako želite osvojiti poklon paket, glasajte za mene tako što objavu na linku označite srcem (super) - LINK. Ne morate komentirati, a samo vas jedan klik dijeli od sudjelovanja, a mene od prolaska u sljedeći krug.**

Nema komentara