Pokreće Blogger.

[LANCOME PROLJETNI NOVITETI] La Nuit Tresor A La Folie & Teint Idole Custom Strobing Drop Champagne Glow


U zadnje vrijeme su mi mirisni postovi jedni od najdražih, a ovaj sam htjela dodatno začiniti pa ću osim o novom Tresor A La Folie pisati o svom najdražem Lancome proizvodu do sada - Custom Strobing Dropu.

1. Lancome La Nuit Tresor A La Folie

Odmah ću naglasiti da originalni Tresor nemam pa ga ne mogu usporediti s novom verzijom, ali nastojat ću vam svojim opisom dočarati ovaj miris.
Bočica je klasičnog dijamantnog oblika, no tamnoljubičaste boje sa satenskom vrpcom oko grla bočice. Meni je flakon prekrasan i jedan je od najljepših u mojoj kolekciji, a odlično reflektira miris u kojem se njemu nalazi.



 Lancome La Nuit Tresor A La Folie za mene večernji miris za hladnije dane, prožet je gurmanskim i balzamičnim notama. Započinje eksplozijom ružičastog papra obavijenu kruškom, miks koji podsjeća na najfiniji sladoled. Nakon toga se počinju osjećati cvjetne note, među njima ruža i božur kao istaknute. Osnovu koja cijelo vrijeme tinja čini slatka vanilija, zajedno s benzoinom i tonkom.
Volim ga nositi na ozbiljnija mjesta jer upravo takva i zaslužuje zbog svoje moći koja je damski profinjena.


Gornje note: ružičasti papar, bergamot, crveni ribiz, kruška
Srednje note: damaškina ruža, jasmin, božur i ljubičica
Baza: burbon vanilija, tonka, benzoin, pačuli, drvene note, ambroksan i muškatni oraščić.

Na meni traje jako dugo i ima veliku auru koju osjećaju svi u mojoj blizini.

Dostupan je u parfumerijama (EDP 30 ml: 491 kn; EDP 50 ml: 701 kn).

2. Teint Idole Custom Strobing Drop Champagne Glow

Od ovih kapljica sam očekivala puno, a puno sam i dobila. Dolaze u debeloj staklenoj bočici koja je leži jako dobro u ruci zbog svoje težine, a na vrhu se nalazi pipeta uz pomoć koje se proizvod dozira.
Možete ga nanositi preko tekuće podloge sa spužvicom, ili (kako bih ja preporučila) prstima fino utapkati na mjesta na kojima želite prirodan sjaj, a ako volite dewy look možete nekoliko kapi pomiješati s vašom tekućom podlogom kako biste taj efekt dobile na cijelome licu.



Ja stavim vrlo malu količinu s pipete na prste i utapkam nježno na vrhove jagodica i iznad usne. Isprva sam očekivala skroz blagi prirodni sjaj, no ono što se dobije je pravi, prekrasni glow uz koji dodatan highlighter nije ni potreban. Kako sam ja veliki obožavatelj disko kugla looka, ja efekt ipak pojačam tako što ovaj tekući proizvod fiksiram još jednim highlighterom u kamenu.


Na licu traje do skidanja šminke, a daje onaj fini, svježi izgled kao da ste se dobro naspavale i imate good skin day.
Ne sadrži krupne šljokice, već fini shimmer i daje taj reflektirajući glow zbog jako sitno mljevenih čestica. Nijansa Champagne Glow boje je šampanjca koja bi većini tenova trebala odgovarati, na mojoj skoro bijeloj koži izgleda jako lijepo.



Količina od 15 mL će trajati vječnost, a cijena mu je oko 276 kn u parfumerijama.

Jeste li pomirisale novi La Nuit Tresor, kako vam se čini? Volite li tekuće highlightere? Pišite mi! :)

*PR proizvodi

1 komentar