Pokreće Blogger.

[TRAVEL DIARY] Moj prvi posjet Beogradu, ili kako sam dobila 2 kilograma u 4 dana.


Odlučila sam da će moja zadnja godina faksa biti obilježena putovanjima (treba iskoristiti vrijeme dok ga još ima) pa sam se tako zaputila s ekipom u Beograd kod našeg dragog prijatelja kojeg smo upoznali na prošlom putovanju u Brno. Sada možete pročitati kako sam se provela (ili bolje rečeno projela).

Cijelo putovanje bilo je motivirano jednim partyem u Novom Sadu pa kao pravi studenti nismo bili toliko fokusirani na obilaženje turističkih atrakcija u neko normalno doba dana, nego smo sve obišli po mrklom mraku (što je zapravo bio posebno lijep i zanimljiv doživljaj jer su u Beogradu posvuda još uvijek blagdanski ukrasi). Bez brige, u startu sam bila svjesna da se krajem godine ponovno vraćam na isto mjesto pa sam znala da ću tada obići grad turistički i nisam si htjela stvarati pritisak da što više vidim u kratkom vremenu. Imali smo sreće i s vremenom pa nas nisu pogodili niti snijeg, niti kiša, jedino je klasični beogradski vjetar bio stalni suputnik.


Sve dok nisam došla i vidjela to svojim očima, nisam bila svjesna koliko je velik grad i zapravo da budem preciznija - koliko je širok sami centar grada. Naviknuta sam da sve mogu obići pješice čak i u većim gradovima (recimo Rim), no u Beogradu to jednostavno nije moguće i osuđeni ste na vožnje busom i tramvajem da biste došli s jedne lokacije do druge u centru grada.

Svi smo veliki ljubitelji streetfooda i kave pa smo na početku puta napravili popis lokacija koje želimo posjetiti u tih nekoliko dana. Bilo ih je barem 9 i mislili smo da nema teoretske šanse da sve uspijemo obići, no na kraju ne samo da smo stigli, nego smo se na neka mjesta vraćali i drugi put. Bilo nas je uvijek četiri ili pet pa smo svi uzimali različita jela i dijelili na jednake dijelove kako bi sve isprobali što je bilo jako zabavno i fino.

Pizza Bar nam je bio prvo odredište i tamo sam jela vjerojatno najfiniju pizzu u zadnjih nekoliko godina. Takozvano čikaško tijesto (debelo, američko) s raznoraznim prilozima. Favorit mi je definitivno Greek special (Halloumi sir, njeguška kobasica, paprike, paradajz i masline), jedino bih kao dodatni prilog naručila luk da okus bude još tik puniji. Sir se razvlači i topi u ustima, jednostavno morate probati pizzu ovdje. Cijene su nešto više nego na ostalim mjestima koje smo posjetili, no isplati se jer se od male pizze (690 RSD) pošteno najedete.



Ferdinand Knedle su mjesto kojem smo se vratili i drugi put jer sam veliki sladokusac, a oduševile su me tijekom prve posjete. Sami interijer je presladak, pogotovo ako ulovite mjesto vani, ili kraj prozora (psst, slike za Instagram će biti vrhunske).
Knedle su u Srbiji jako popularne, a meni je bio prvi put da ih isprobavam. Izbor je velik i vjerujem da će svatko naći nešto za sebe. Mi smo probali knedle s makom, rafaelo, marelicu, kesten, malinom i krem sirom, višnjom i čokoladom, a pobjedu za mene je odnijela upravo ona koju sam ja birala - malina i čokolada.
Veličina jedne je idealna, a cijene su jako povoljne (oko 140RSD za jednu).




Svi znate da volim kavu (ali ne crnu) pa sam jedva čekala posjetiti Koffein, nakon što sam vidjela more slika kod svoje kolegice @lutkarka na Instagramu.
Pila sam svoj najdraži latte machiatto koji je u Zagrebu gotovo nemoguće naći (pomozite mi ako znate gdje ga mogu popiti s vremena na vrijeme). Interijer i eksterijer su predivni, totalni hipsteraj (u pozitivnom smislu) što je za nas milenijalse valjda krucijalno u današnje digitalno doba. Čaj u rinfuzi (odličnog mirisa i okusa) je serviran u staklenom čajniku što svemu daje još jedan lijepi štih.




Ako u hodu slučajno ogladnite, posjetite pekaru Trpković u gradu. Iznenadila sam se njenim predivnim izgledom, kakva je izvana, takva je i unutra - starinska, s puno lijepih, ukrasnih detalja. Ljudi stoje u ogromnim zasebnim redovima za popularni burek i ostala peciva. Ja sam probala neke mini pizze koje su bile jako fine, a i svi ostali su bili oduševljeni svojim izborom.


Nisam mogla ne posjetiti poznatu Kafeteriju, kavanu na tri kata s raznim vrstama kave i čaja. Pila sam takozvani pink diamond gold, jednu brazilsku vrstu kave s voćnim notama. Svi moji ljubitelji kave, obavezno se tamo uputite ako želite popiti šalicu dobre i kvalitetne kave uz prekrasnom prostoru (savjetujem mjesto kraj ogromnih prozora). Sve je fotogenično, čak je i obična voda servirana u matiranim staklenim bocama s dodatkom mente. Čaj je u rinfuzi i jako ukusan, a prijateljica je pila snow koji nas je jako zaintrigirao - bezbojan je i ima svjetlucave čestice na površini.




Sve u svemu, oduševljena sam ugostiteljskim objektima diljem grada jer su svi jako lijepo uređeni, hrana i piće su kvalitetni i ukusni, a osoblje jako ljubazno.

Mogla bih do sutra još opisivati sva mjesta koja smo posjetili (bilo je tu i nekih roštilja, kineske hrane, burgera...), no odabrala sam one meni najdraže koji bi se vama svima mogli svidjeti. Sljedeći put planiram isprobati još više toga pa će ovaj post sigurno dobiti i svoj nastavak, a do tada mi vi slobodno napišite svoje preporuke u komentarima.
Bila bih sretna i s preporukama za Amsterdam jer je to moja sljedeća destinacija koja se bliži, pogotovo ako znate mjesta za studentski budžet! :)

4 komentara