Pokreće Blogger.

Beauty Favoriti Svibnja


 Dugo nisam pisala o svojim favoritima, prvenstveno jer sam rotirala više manje iste proizvode. U posljednje vrijeme sam isprobala dosta novih proizvoda pa se iskristaliziralo i nekoliko favorita koji obogaćuju moju beauty rutinu.



1. Caudalie Vinosource S.O.S Thirst Quenching Serum* i S.O.S Intense Moisturizing krema*

Nakon što sam potrošila Moja Oaza dnevnu kremu za lice koja je bila moj izbor za zimske mjesece (koji kao da još uvijek traju), bilo je vrijeme za ljetnu postavu njege lica. Na moju adresu stigli su Caudalie proizvodi iz Vinosource linije koje već dugo želim isprobati.
Serum koristim kao dnevnu njegu ispod šminke i kao pripremu za nanošenje kreme navečer. Hidratizira kožu koja ga brzo upija, ali ostavlja kožu mekanom i glatkom. Ne stoji na licu i nije mastan. Sviđa mi se što ne sadrži parabene, a od korisnih sastojaka izdvojila bih glicerin, skvalan i hijaluronsku kiselinu u službi hidratacije. Voljela bih da su izbacili dimetikon, parfem i denaturirani alkohol, no kako se ne nalaze pri vrhu sastojaka (imaju niski udjel, alkohol je na predzadnjem mjestu), ne čine mi nikakve probleme.


Krema je znatno bogatije teksture i koristim je navečer poslije seruma. Ne upija se odmah kao serum već joj je potrebno nešto više vremena, ali koža nakon nje djeluje dubinski nahranjena. Iako je bogata, nemam dojam da je masna i da samo stoji na licu, već više kao da ga čini baršunastim i zaštićenim pa mi je zato tijekom ljetnih mjeseci izbor za večernju njegu. Sastav mi se sviđa više u odnosu na serum, a izdvojila bih glicerin, skvalan, ulje boražine, glikozide iz pšenice, estere hidrogeniranog maslinovog ulja, ulje suncokreta, hijaluronsku kiselinu i brojne druge tvari koje doprinose njezi kože. Uz to, krema ne sadrži niti dimetikon, niti alkohol, jedino parfem za koji bih voljela znati je li hipoalergeni.



2. Afrodita Miracle Eye Serum*

Već sam puno puta spominjala Afrodita Hydra Patch okoloočnu kremu koja je moj apsolutni favorit među okoloočnim kremicama koje sam isprobala, što cijenom, što sastavom i učinkom. Sada koristim Afroditin novi proizvod, serum za okoloočno područje koji dolazi u divnoj, higijenskoj ambalaži s pumpicom što mi se jako sviđa. Lijepo mi zaglađuje i hidratizira područje oko očiju i dobra je podloga za korektor. Ipak mi je Hydra Patch zbog sastava nešto draža jer serum sadrži silikone i silikonska ulja (nisam načelno protiv silikona, naročito u određenim proizvodima, no nastojim ih izbjeći u njezi lica jer mi znaju začepiti pore). Unatoč tome, puno mi je draži nego neke druge okoloočne kreme koje sam isprobala (a od kojih su neke bile isključivo prirodnog sastava) jer serum ne nestane nakon 3 sekunde, već osjećaj njege traje duže vremena.


3. Kerastase Elixir Ultime za obojenu kosu*

Ovo ulje imam već neko vrijeme, no primijetila sam kako ga u zadnje vrijeme sve češće koristim. Na silikonskoj je bazi pa mu primarna namjena nije njega, već vizualno zaglađivanje vrhova i površine kose. U toj funkciji se ponaša odlično, a uz to ga krasi fantastičan miris koji se dugo zadržava na kosi (mislim da je on glavni razlog što sam ovisna o ovom ulju). Ne otežava mi kosu (ali nemojte pretjerati s količinom) i nisam primijetila da mi se kosa brže masti od njega.


Nije puno proizvoda, ali su oni koje sam zaista najviše koristila u svibnju. Nadam se da će se favoriti vratiti kao stalna kategorija i da ću se tako tjerati isprobavati nove proizvode koji čekaju svoj red.

Jeste li isprobali neki od ovih proizvoda? Dijelimo li favorite? :)

*PR proizvodi (iako su proizvodi dobiveni na poklon, zadržavam pravo izražavanja svog iskrenog mišljenja)

Nema komentara