Pokreće Blogger.

[WISHLIST]

Ljeto je, sniženja su započela i sve to zajedno me podsjetilo da jako dugo nisam objavila listu želja na blogu. Odlučila sam s vama podijeliti nekoliko odličnih komada koje sam pronašla na Spartoo webshopu koji odnedavno dostavlja u Hrvatsku (a dostava je besplatna). Sviđa mi se što imaju brendove koji inače nisu dostupni kod nas.





Ljeti najčešće nosim haljine, u svemu drugome mi je jednostavno prevruće. Svi koji me prate na Instagramu (@classifiedbeauty) znaju da sam pomalo opsjednuta cvjetnim printom pa ne iznenađuje da mi je upravo on prvi upao u oko kad sam započela svoje istraživanje. Uz to, iz meni nepoznatog razloga, ljeti uvijek posežem za narančastom bojom, vjerojatno jer me asocira na sve moguće sezonsko voće i komplementarno je s bojom mora.


LINK

LINK

Prošlo ljeto sam otkrila traper suknje s gumbićima i otad su neizostavan dio moje ljetne garderobe. Dovoljno je dodati običnu bijelu majicu, jarki ruž i neku efektnu torbicu i imate spremnu ljetnu kombinaciju za šetnju po gradu, čak i kada je 36 stupnjeva.

LINK
LINK


Ako imate široka ramena poput mene, najviše će vam laskati topovi s jako uskim bretelicama i V izrezom. Uspjela sam naći jedan predivan top u još jednoj od mojih najdražih boja - žutoj. Ima i atraktivne gumbiće! Volim takve topove jer ih možete kombinirati sa suknjama, trapericama, lepršavim hlaćama i pravi su staple komad koji može upotpuniti svakakve kombinacije.

LINK


Što se tiče torbica, preferiram prirodne boje i materijale jer asociraju na ljeto i lako ih je kombinirati sa svim bojama. Ne možete pogriješiti s cekerom koji će vam poslužiti istovremeno za grad i za plažu, a za navečer je najbolji izbor torbica koja ide preko ramena jer vas neće smetati dok šećete i ispijate koktel na moru (ili u gradu).

LINK

LINK


Ne znam koji su vaši planovi za ljeto, ali ja imam u planu istraživanje Švedske i za to mi treba kvalitetan, ali i vizualno atraktivan ruksak u koji mi može stati hrana, piće, a obzirom na cijene tamo, vjerojatno i termosica s kavom. Našla sam ovaj koji mi se čini dovoljno velikim, a izgleda odlično!

LINK


Moram priznati da nisam veliki ljubitelj sandala, ali vjerojatno samo zato što do sada nisam našla neke koje mi u potpunosti odgovaraju. Malo sam pretražila ponudu i uočila nekoliko jako lijepih modela. Najviše mi se sviđaju ove s remenčićima u zlatnoj, srebrnoj i bakrenoj boji jer ne moram razmišljati o tome s kojim nakitom ću ih kombinirati.

LINK

LINK

LINK


Svi ovi proizvodi dostupni su na Spartoo webshopu. Kako vam se čini moja lista želja, dijelimo li neke favorite? Jeste li možda pronašli nešto za sebe? Pišite mi!

*PR
*izvor fotografija: spartoo.com.hr

Nema komentara