Pokreće Blogger.

[DISTILLERY] Avon C Shot + Purify ulje za lice - Recenzije


Konačno je vrijeme da vam predstavim svoje favorite iz Distillery linije, na redu su meni najzanimljiviji proizvodi - C shot i Purify ulje. Zašto? Čitajte dalje!



1. Avon C Shot


Prije nekog vremena odlučila sam uvesti vitamin C u svoju skincare rutinu i od tada sam u potrazi za idealnim oblikom za mene. Većina ih je uklopljena u serume i teško je pogoditi sastav/oblik koji odgovara mojoj koži. Baš zato sam se oduševila kada sam vidjela C vitamin u obliku praha!
Možete ga miješati s vašom najdražom kremom za lice i tako izbjeći potragu za zasebnim serumom i idealnom formulacijom, a uz Vitamin C, C  Shot sadrži i vitamin E.





Ja svoj C shot koristim svaku večer tako što protresem bočicu dva-tri puta u količini Avon Sleep Potion kreme koju koristim za jedno nanošenje. Iako sam u zadnje vrijeme jako pod stresom, primijetila sam da mi koža nije siva kad ga koristim, iako je potrebno duže vrijeme da se vidi učinak samog C vitamina. Same blagodati C vitamina (askorbinske kiselinu) za kožu su brojne, a samo neke od njih su usporavanje starenja kože zbog njegovog antioksidativnog djelovanja, štiti kožu od vanjskih zagađenja, ujednačava ten i pomaže samoj koži da svoj površinski sloj štiti od vanjskih utjecaja.



Sami C Shot nema nikakav miris i nije mi izazvao nikakve nepravilnosti na licu.

2. Purify ulje za lice

Nisam netko tko često koristi ulja u svojoj rutini, ali kako mi se sama tekstura kože u zadnjih godina dosta promijenila (a čeka me i hladni švedski vjetar), odlučila sam im dati priliku na suhim dijelovima svog lica.




Purify ulje dolazi u lijepoj staklenoj ambalaži s praktičnom kapalicom koja omogućava precizno doziranje. Koristim ga tako što nekoliko kapi nanosim na dijelove lice koji su mi inače suhi, prije nanošenja Sleep Potion kreme.

Ujutro mi je koža nahranjena i glatka i ne peruta se. Nisam primijetila da mi ovo ulje začepljuje pore i nisam uočila nove nepravilnosti njegovim korištenjem.

Purify ulje za lice sadrži ulje jojobe, fitol i vitamin E. Ulje jojobe blagodatno djeluje na našu kožu jer sadrži estere koji imitiraju one koji su prisutni u našem prirodnom sebumu. Samo ulje jojobe sadrži velike količine antioksidansa u obliku vitamina E i B zbog čega usporava starenje kože. Pruža koži dugotrajnu hidrataciju, nije komedogeno te je jedno od brzoupijajućih ulja, a uz to djeluje antimikrobno.

Koristite li vi u svojoj svakodnevnoj rutini vitamin C i ulja? Primijetite li njihove učinke?


Sve Distillery proizvode možete pronaći u Avon katalogu - ovdje.
 

Nema komentara