Pokreće Blogger.

NOTD #14 - Uskrs

Kako sam nešto bolesnjikava cijeli tjedan, nisam imala baš volje i snage za izradu neke komplicirane manikure. Upravo zato sam se odlučila na ovu i na kraju mi se baš svidjela. :)

Neću ovaj put puno duljiti jer mislim da se iz samih slika vidi što treba raditi kako bi napravili ovakav nail art. Trebaju vam točkalice različitih veličina i svakakve boje :). Sve dalje je samo vaša mašta. Zeca sam također crtala točkalicom tako da nema potrebe za nekim kistovima. Lak sam nanosila kao i uvijek, sloj baznog i dva sloja laka u boji (osim Romper Room-a, za njega mi uvijek trebaju 3 kako bi bio ujednačen).

Za ovaj nail art koristila sam:
- Manhattan Pro shine base coat
- Essie Romper Room
- Essie Sand Tropez
- Essence - 146 That's what I mint
- Essence - 138 L.O.L.
- Essence - 106 Free Hugs
- Essence - 199 wild white ways
- Essence - 144 Black is back
- Essence BTGN
- Točkalice

Na palcu i srednjaku je Romper Room, na kažiprstu i malom prstu je That's what I mint, a zeca sam crtala pomoću Sand Tropez-a. :)




Sviđa li vam se ovako šarena manikura? Jeste li i vi napravili nekakav nail art povodom Uskrsa? :)

Nema komentara