Pokreće Blogger.

[CATRICE WEEK] Pret-a-Volume velvet black mascara


 Svi znate da maskare isprobavam gotovo na mjesečnoj bazi i da sam uvijek u potrazi za dobrim, a jeftinim maskarama. Danas ću vas upoznati s Catrice Pret-a-Volume maskarom za koju znamo da spada u niži cjenovni rang.
Moram priznati da do sada nisam bila previše zadovoljna s Catrice maskarama. Glamour Doll na mojim trepavicama ne ostavlja nikakav efekt, čak bih zaboravila da sam je nanijela, da se ne razmaže tijekom dana i da mi do znanja da je ipak tu.

S Pret-a-Volume, na svu sreću, nisam imala takvih problema. Maskara ima debelu, normalnu četkicu zbog koje si nekada zamažem kapak, ali nije to ništa što štapićem za uši ne mogu ukloniti, a i meni s malim očima to nije ništa neobično.


 Koristim je kao i sve ostale maskare tako da prethodno uvijem trepavice jer su moje zaista neprimjetne, male, kratke i neuvijene.
Maskara produžuje trepavice i lijepo ih razdvaja. Primijetila sam da povećava i volumen jer baza trepavica izgleda puno gušće i tamnije.


Što se tiče trajnosti, ona je srednja. Nakon otprilike šest sati počinje se lagano trusiti, ali ne ostavlja mrvice ispod očiju, već samo malo razmaže. Voljela bih da je trajnost nešto duža, ali s većinom maskara nižeg cjenovnog ranga imam taj problem. Kad se razmaže, prstom prođem ispod očiju uklonim tragove i mogu nastaviti svoj dan.
Moram napomenuti da se maskara vrlo lako skida s micelarnom i nećete morati trljati da biste je uklonili.

Cijena maskare je oko 39 kuna za 11 mL.

Jeste li isprobale ovu maskaru? Kako stojite s drogerijskim maskarama nižeg cjenovnog ranga? Koliko često mijenjate maskaru? :)

*PR proizvod


1 komentar

  1. Meni u pravilu sve maskare odgovaraju. Imam duge i lijepe trepavice pa ih sve maskare naglase.
    Ali najčešće koristim Essence maskare. Povoljne a dobre. Barem meni!

    OdgovoriIzbriši