Pokreće Blogger.

[EMPTIES] Dekorativa i preparativa


 Nakon hrpe putovanja konačno sam se stacionirala u Zagrebu i vraćam se bloganju. Cijelo sam vrijeme vrijedno isprobavala proizvode pa možete očekivati puno novih postova u skorije vrijeme, ali sam se prije toga htjela riješiti svega što sam u međuvremenu potrošila.

Kao i do sada, neću ulaziti u detalje oko proizvoda koje sam već recenzirala, već ću vam linkati post, a nešto novije ću više opisati.
Postala sam veliki ljubitelj maski za lice u zadnje vrijeme i stalno isprobavam nove, ali sam sačuvala samo paketić Avon Anew Essential sheet maske koja je svoj posao odradila solidno. Koža mi je nakon nje bila glađa i mekša i nije mi izazvala nikakve iritacije, crvenilo, ili nepravilnosti.

O ikoo sheet maskama za kosu sam više pričala na Instagramu, ali svakako je red da ih i ovdje pohvalim jer su zaista odlične. Jednostavno se nataknu na ručnikom osušenu kosu i pričvrste naljepnicom, a tijekom 25 minuta što stoji na kosi se povremeno izmasira sve zajedno kako bi se bolje oslobodili sastojci. Toplina oslobađa bosiljak i lavandu čiji se miris osjeti tijekom cijelog tretmana zbog čega je prisutan pravi spa ugođaj. Kosa je nakon maske meka, podatna, glatka, ali se unatoč tome ne masti nimalo brže, nego inače.


Bocassy micelarna ostaje i dalje moja najdraža, a cijeli post o njoj možete pročitati ovdje.

Bouvier Rose Revival krema s ružom i hijaluronskom kiselinom jedna je od mojih omiljenih dnevnih krema. Miris je opojan, sastojci su prirodni i pomno birani, a kožu mi je ostavljala zaglađenu i nahranjenu. No, zbog formulacije i prirodnih sastojaka promijenila je boju (a i imam je već neko duže vrijeme) pa je bilo vrijeme da se oprostim od nje.
Aveo putni dezodorans uvijek imam sa sobom u torbi. Fino miriši i ne ostavlja tragove na odjeći.


Trend it up Pop Lashes maskara mi je bila dobra za dnevne varijante. Lijepo je razdvajala trepavice, nije bilo grudica i lagano ih je produljivala. O svim ostalim maskarama sam već pisala, a mišljenje mi se nije promijenilo pa ću ih samo pobrojati, a klik na link će vas odvesti na pojedini članak: Lancome Monsieur Big, Dr.Hauschka volume maskara, Catrice Glam&Doll, Lancome Hypnose waterproof.


Trend it up Camou tekući korektor pokazao se kao dobar zimski korektor jer je nešto hidratantniji od mojih uobičajenih. Ima srednje prekrivanje i dostupan je u dvije nijanse (nadam se da će ih uvesti još). O Catrice tekućoj kamuflaži sam pisala već mnogo puta, kao i Aura korektoru (koji se vratio na police Bipe!).


Biobaza balzam s karite maslacom i avokadom mi je najdraži jer hrani usne, ne isušuje ih i ima fini miris. Ovaj s grejpom i maslinom ima neke sitne grudice u sebi zbog čega mi se nije toliko svidio.


Catrice olovku za obrve u nijansi 020 kupujem otkad popunjavam obrve i uvijek imam barem jednu u zalihi jer je nijansa idealna za moju kosu. Catrice primer za lice mi je bio u redu, ali ništa posebno zbog čega bih ga ponovno kupila. O Avon bazi za sjenilo sam pisala ovdje.


Sada kada sam očistila ladice, vrijeme je za novitete pa se skupa sa mnom možete veseliti novom sadržaju koji je već u pripremi.

Pišite mi što ste vi u posljednje vrijeme potrošili i kakva su vaša iskustva!

M.

Nema komentara