Pokreće Blogger.

[CB PRESENTS] Najdraži domaći Instagram profili - Lifestyle


 Već neko vrijeme Instagram je moja najdraža društvena mreža. Kako na njemu provodim najviše vremena, otkrila sam jako puno domaćih profila koje se zaista isplati pratiti. Nisam ni znala koliko je ta scena kod nas razvijena dok se nisam upustila u istraživanje pojedinih popularnih hrvatskih hashtagova, a moram reći da mi je drago što jesam jer sam pronašla divne, inspirativne ljude.
Odlučila sam vam kroz jednu seriju postova predstaviti najdraže profile kroz nekoliko kategorija kako biste i vi mogli uživati u njima.

Kao prvu temu nisam odabrala kozmetiku/beauty, već lifestyle jer je to moj đir na Instagramu i zapravo najviše volim pratiti ovaj tip profila. Ovdje su cure koje s nama dijele lijepe dijelove svoje svakodnevnice, puno cvijeća, flatlayeva i dekorativnih inspiracija, a često kroz njih otkrijem i neka nova mjesta u Zagrebu i ostatku svijeta koje želim posjetiti.

1. @skitnica
Mislim da Petru nije potrebno posebno predstavljati jer je ona jedna od najpoznatijih influencera na našim krajevima. Uživam u svakodnevnim objavama flatlayeva, modnih kombinacija i same pozitivne energije koju ova cura širi. Pratim je već jako dugo i savjetujem vam da skočite na njen profil i uvjerite se u njegovu kvalitetu!



2. @slakipalaki
Slađanu također pratim već jako dugo, možda najduže od svih s ovog popisa. Privukla me slikama s putovanja u Belgiju, savršeno ukomponiranim fotkama pomno odabranih cipelica i fotogeničnih sladoleda koje dijeli s nama kuda god ide. Njen je profil spoj modnih detalja, prekrasnih mjesta i sunca.



3. @mekanazekana
Anaanđela je, kao i ja, studentica farmacije (ali u Splitu :D) i radi najljepše (a vjerujem i jako fine) kolače zbog kojih sam je davnih dana počela pratiti. Trenutno na njenom profilu možete vidjeti modne kombinacije kojima pokazuje svoju ljubav prema lijepim torbama i njen prekrasni osmijeh koji vas katapultira na mjesto dobrog raspoloženja.


4. @ana_with_instalove
Jedina doktorica dentalne medicine koju mi je drago vidjeti kada scrollam Instagramom je draga Splićanka Ana. Nju bih mogla možda svrstati i u beauty kategoriju jer s nama nerijetko dijeli svoje favorite i ulove, ali osim toga njen profil krase i delicije koje sprema za ručak, kavice koje ispija s najdražima i detalji koji joj zapnu za oko tijekom dana. Tekstovi ispod njenih slika su ono što ju obilježava, ono bez čega njen profil ne bi bio takav kakav je - divan.
Osim Instagrama, Ana vodi i uspješan i zanimljiv blog i Youtube kanal.



5. @iwaiva
Ivin profil nisam toliko davno otkrila, ali me odmah osvojio. Vodila nas je sa sobom na Maltu i svakodnevno objavljivala fotografije mjesta koje je posjećivala, a sada nam dane uljepšava cvijećem (naročito tulipanima koje, izgleda, jako voli) i slatkim mjestima u Zagrebu koje možda još niste otkrili.


6. @mojenoteimojsvijet
Kao što i samo ime profila kaže, Ines nam kroz slike pokazuje svoj svijet i svoja razmišljanja. Svaki dan s nama dijeli i po nekoliko fotografija koje ju inspiriraju i počasti nas motivirajućim tekstovima ispod njih. Pisanje joj je vrlina pa svakako obratite pozornost na nju ako osim slika, volite čitati opise istih. Možete je pratiti i na istoimenom blogu Moje note i moj svijet.



7. @majamilocanovich
Majin profil nisam davno otkrila, ali sam se odmah zaljubila u ružičaste tonove njenog pomalo vintage feeda. Slike su ono što će vas kod nje privući, a tekstovi će vas zadržati i čitat ćete pomno svaki njen blogpost jer će vas njene riječi naprosto zamrznuti u trenutku. Dijeli trenutke iz svoje svakodnevice, modne kombinacije koje nalikuju editorijalima, njene kućne ljubimce koje beskrajno voli, a sve to uređen na njen, svojstven način. Ima i Youtube kanal gdje često objavljuje vlogove.



8. @partsofthesun
Stella je mlada fotografkinja koja svojim kadrovima plijeni moju pažnju i inspirira me da se više potrudim oko svojih fotki. Svaka slika je savršena na svoj način, profesionalna, a opet prisna. Volim gledati svijet kroz njene oči jer vidim da dijelimo ljubav prema krupnom kadru i detaljima.


Ovo su profili koji mi prvi padaju na pamet kada čujem riječ lifestyle pa sam vam njih i htjela kratko predstaviti. Sigurna sam da ih ima još puno (nekih se možda sada nisam sjetila), ali kako je ovo najveća kategorija koju pratim na Instagramu sigurno će biti još jedan post o njima, kada opet skupim listu svojih favorita. Ovdje je jedna mala selekcija koja će vam putem otkriti još mnogo divnih #instažena.

Veselim se pokazati vam cure iz drugih kategorija i nadam se da će vam se svidjeti ova serija postova.

Za kraj mi ostaje samo da s vama podijelim i svoj profil oko kojeg se jako trudim pa bih bila presretna kada bi me posjetili i tamo:

@classifiedbeauty




Sviđa li vam ovakva vrsta postova? Koristite li Instagram? Koji su vaši najdraži lifestyle profili? :)

1 komentar

  1. Odlična ideja za post. U oba posta sam uživala (i beauty profili i ovaj) ali ja posebno volim lifestyle profile iako i sama pisem najvise o kozmetici... zapratit cu te, moj profil je @ammy1312 pa ako zelis svrati malo do mog feed- a :D

    OdgovoriIzbriši