Pokreće Blogger.

[NOTD] Essence Glow&Care luminous 05 love and care


Essence je kao i svake godine mijenjao svoj asortiman, a ovaj put je uvrstio i nove lakove - liniju glow&care.

Kako i samo ime kaže, ovi lakovi bi trebali njegovati nokte te u sebi sadrže kukui ulje. Ne mogu puno reći o tom učinku jer sam ovaj lak imala samo jednom na noktima do sada, ali mogu vam pokazati kako izgleda.

Nijansa 05 love and care je jedna lijepa mauve boja koja u sebi sadrži sitni shimmer koji puno više dolazi do izražaja u bočici, nego na noktima, ali se zbog njega lak jako lijepo sjaji. Meni to odgovara i vjerujem da ću ovaj lak koristiti još mnogo puta ovo proljeće i ljeto jer je jedna od onih staple nijansi koja vam uvijek odgovara, čak i kada ne znate što biste u tom trenu.
Cijena mu je 15.90kn.




Sviđa li vam se ova nijansa? Volite li mauve i ružičaste boje na noktima? :)

*PR proizvod

2 komentara

  1. Nijansa je divna <3
    Baš sam neki dan gledala nove Essence lakove, ali sam se suzdržala od kupnje, pokušavam bit dobra i trošiti ovo što imam doma :D Vidjet ćemo do kad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vec sam ga imala par puta na noktima, a i moja mama isto (koja inace ne voli pigmentirane lakove), tako da se nadam da ce ovaj ipak pronaci mjesto u tvojoj kolekciji jer je prekrasan :D

      Izbriši