Pokreće Blogger.

[RECENZIJA] Catrice Camouflage Cream Wake Up Effect


 
Svako proljeće Catrice nas razveseli novitetima, a ove godine su si dali truda i pripremili nešto za nas noćne ptice koje patimo od kroničnih plavih podočnjaka.



Običnom kremastom kamuflažom (recenzija) i tekućom (recenzija) sam oduševljena i koristim ih svakodnevno. To su moji korektori izbora za sve prigode i uvijek ih preporučujem svima koji su u potrazi za novim korektorom.
Wake Up Effect kamuflažu sam vidjela već prije u asortimanu i htjela sam je isprobati, no nakon čitanja nekih negativnih recenzija ipak sam odustala. Budući da se ova našla u mom paketiću noviteta pretpostavljam da su je reformulirali pa sam odmah prionula na isprobavanje kako bih vidjela ima li ova zadovoljavajući učinak.


Podočnjaci su mi u zadnje vrijeme kritični, a razlozi su stres, nedovoljno spavanje i to što pijem premalo vode. Svjesna sam da se podočnjaka neću riješiti u neko bliže vrijeme, ali bih ih htjela barem sakriti kvalitetnije jer sam tekući korektor više ne djeluje.

Ako ste isprobali običnu kremastu kamuflažu, znate da je ona tvrda, ali se otapa u dodiru s prstima i zbog toga lako razmazuje. Tako je i s ružičastom, iako mi se čini da je ova još kremastija zbog čega je mogu koristiti na podočnjacima (nije presuha za moje okoloočno područje kao obična verzija).
Lagano je utapkam na crne krugove, a nakon toga nanosim tekući korektor i fiksiram sve puderom u kamenu. Iako se možda čini kao dugotrajan proces, zapravo se radi o par dodatnih sekundi koje ćete potrošiti, a po mome mišljenju će se to isplatiti. Ne izgleda cakey ispod očiju (čak i s drugim korektorom) i lako se razmazuje prstima, a to je i način na koji bih vam preporučila da je koristite.

Na slikama možete vidjeti koliko uspješno su skriveni podočnjaci već samom kamuflažom, a tekućim korektorom sve je još dodatno skriveno.
Zbog svoje ružičaste boje neutralizira plave i crne tonove i zbog toga je pogodna za korištenje na tamnim podočnjacima.


Savjetovala vam bih da prije nanošenja korektora uvijek koristite okoloočnu kremu koja će hidratizirati to suho područje i pripremiti je na nanošenje korektora.

Wake Up Effect kamuflažu koristim one dane kada mi je potrebno, a to su oni kada izgledam kao da imam šljivu ispod oka, kako ipak ne bih previše opterećivala svoje okoloočno područje.

Cijena joj je oko 25-30 kuna za 3g, a često se zna naći na akcijama.

Jeste li isprobale jednu od kamuflaža? Kako vi skrivate svoje podočnjake? Koji je vaš najdraži korektor? :)

*PR proizvod

Nema komentara