Pokreće Blogger.

Avon Eve Duet


Nakon kraće stanke, vraćam se s mnoštvom novih postova različite tematike (iako je veći dio fokusiran na šminku). Odlučila sam povratnički post posvetiti jednom inovativnom mirisnom sustavu s kojim se još nisam imala prilike susresti.

Petak sam provela na eventu koji se održao na instagramski poznatoj i lijepoj lokaciji - Kaptol Boutique Cinema. Tema je bio novi Avonov miris Eve Duet čije je zaštitno lice prelijepa Eva Mendes. Program je upotpunilo predstavljanje jesenske kolekcije Etne Maar koje me zaista oduševilo jer je narušilo cijeli koncept klasičnih revija. Manekenke su gledale u nas, oni koji su bili blizu su mogli dotaknuti odjeću i cijeli performans je bio jedna potpuno nova dimenzija. Svidjela mi se i odjeća i drago mi je što se radi o nosivim komadima koje čovjek zaista želi imati u ormaru i može iskoristiti.

No, da se vratim na parfem zbog kojeg smo tu. Eve Duet je poseban po tome što se zapravo radi o dva parfema koji su spojeni jednim čepom. Mogu se nanositi pojedinačno, ili zajedno, ovisno što vam u trenutku više odgovara. Avon nije izmislio ovaj koncept jer je on poznat odavno u parfemskoj industriji, ali ga je uspio dovesti na masovno tržište.


Eve Duet Radiant je prozračan, lagani i osvježavajući miris. Gornje note čine klementina i cvijet jabuke, srednje jasmin i cvijet lopoča, a donje jantar i drvenaste note. Ako volite cvjetne mirise koji nisu slatki, nego citrusni i svježi ovaj bi vam se mogao svidjeti.


Eve Duet Sensual je slatki i gurmanski miris kakve najviše volim. Gornje note mu čine šljiva i crveni papar, srednje cvjetajući jasmin i cvijet lopoča, a donje pačuli. Najviše osjećam miris šljive koji daje slatkoću, dok crveni papar i pačuli određenu oštrinu.


Oba parfema možete kombinirati po želji tako da imate najmanje tri mirisa u jednom, iako možete regulirati intenzitet pojedinih komponenti i tako stvoriti još više različitih. Na taj način ga možete prilagoditi svom raspoloženju što ga čini jako praktičnim, naročito ako volite koristiti različite parfeme za jutro i večer.


Bočice spojene čepom su jedna lijepa minimalistička prezentacija, a u svakoj se nalazi po 25mL parfemske vodice.

Cijena u novom katalogu je 139kn.

Jeste li pomirisale novi parfem? Koji je vaš najdraži Avonov miris? :)
*PR proizvod

2 komentara

  1. Kakva mu je trajnost? Jel spada u zimske ili ljetne parfeme?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oko 4 sata na mojoj kozi, iako mi je tesko procijeniti jer vecinu parfema slabo osjetim na sebi, vecinom mi ljudi oko mene kazu da se jos uvijek osjeti. :D Sensual vise u hladnija razdoblja, Radiant u ljetne, ali toliko su neutralni da mogu proci u svakom godisnjem dobu. Nisu tropski, ili bas jako teski da su iskljucivo za neko razdoblje. :)

      Izbriši