Pokreće Blogger.

[ESSENCE WEEK] NOTD - 01 Hello Holo


Srce mi je preskočilo od sreće kada sam vidjela da Essence ima holografske lakove. Jedva sam ga čekala isprobati kako bih vidjeli je li zastupljen cijeli spektar duge.

Zašto me holografski lak veseli? Zato što sam vjerni fan Simplynailogical i deklarirani #holosexual. Ne znate o čemu pričam? Pogledajte video ispod! :D


Radi se o srebrnom holo laku koji sam nanijela tako što sam nokat prvo namazala jednim slojem laka, a potom spužvicom utapkavala još laka, a na kraju nanijela još jedan sloj laka kako bi bilo intenzivnije.

Preporučujem peel off bazu jer ćete ovaj lak koji se sastoji od samih šljokica jako teško skinuti, ali vrijedno je ovog prekrasnog prizora na noktima koji svjetluca u duginim bojama.




Pratite li simplynailogical? Imate li koji holo lak u kolekciji? :)

*PR proizvod

Nema komentara